niedziela, 13 listopada 2016

Przeprosiny.

  Korzystając z okazji, że jestem u cioci i nareszcie mam internet, chcę was przeprosić.
Jestem jakieś 2/3 tygodnie po przeprowadzce do Niemiec, która oczywiście wykonała ogromną rewolucję w moim życiu.
W moim domu internet będzie za jakieś 2 tygodnie, więc do tego czasu jestem w stanie jedynie pisać rozdziały na brudno.
13 sierpnia zaczynam szkołę. Co oznacza naukę nowego języka. Wtedy PRAWDOPODOBNIE zawieszę swoją działalność i wrócę, kiedy uda mi się zorganizować swoje życie w nowym mieście.
Jest mi trudno żegnać się z wami, ale niestety nie byłam w stanie przewidzieć takiego obrotu sprawy.
Kocham was i uwierzcie, że ja rzeczywiście tutaj wrócę za jakiś czas.
Z nowymi pomysłami i miejmy nadzieję,  lepszym sposobem pisania.
Dziękuję za wszystko.
Wasza na zawsze, illy ♡
Oh i jestem pewna, że druga autorka zechce prowadzić tego bloga sama, a ja oczywiście będę ją w tym wspierać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz