sobota, 18 kwietnia 2015

Prologue.

Fleur
Porywacza nastolatka, która zawsze musi postawić na swoim.
Jej życie jest przepełnione alkoholem, papierosami i pieniędzmi. Mając zawsze wszystko czego pragnie, nie potrafi zrozumieć innych oraz tego, że ich życie nie jest usłane różami, tak jak jej.
Czy dziewczyna, która żyje w luksusach potrafi odnaleźć w sobie choć trochę empatii?
Czy współpracą dojdzie do prawdy, która nigdy nie miała ujrzeć światła dziennego?
Czy znajdzie prawdziwą bratnią duszę, która uświadomi jej, że bez pieniędzy i sławy da się żyć?
Czy jej wrogowie staną się jej najlepszymi przyjaciółmi?
***
***
Diana ♥

2 komentarze:

  1. Zaciekawiłaś mnie, nie powiem. Możesz spodziewać się mnie częściej.
    Tylko jedno pytanie, dlaczego tak krótko i przedstawiłaś nam tylko jedną osobę? :c

    OdpowiedzUsuń
  2. Tego bloga piszą dwie osoby, ja i moja przyjaciółka. Uznałyśmy, że ciekawie będzie gdy ja napiszę prolog z jej bohaterką, a ona z moją.
    Ps.Post krótki, bo to tylko prolog, kolejne rozdziały będą dłuższe.
    Dziękujemy za komentarz, bardzo nam miło.
    Diana ♥

    OdpowiedzUsuń